Falimentul implica o etapa de reorganizare, ce negociaza o infuzie de capital din partea Key Safety Systems, ce urmeaza sa creeze o entitate juridica, ce are capacitatea de a prelua unele parti din actiunile Takata.

Compania a cumparat toate operatiunile Takata Corporation, in afara de cele care se ocupa cu airbaguri. Tranzactia a fost anuntata abia dupa ce gigantul japonez a solicitat protectie pentru falimentul in SUA.

“Desi Takata a fost implicata in scandalul global al rechemarii masinilor cu airbaguri defecte, compania are oameni bine pregatiti, are sedii in toata lumea si produce in continuare volane, centuri de siguranta si ale componente de foarte buna calitate”, a declarat directorul executv al KSS, Jason Luo, potrivit stirileprotv.ro.
Situatia fabricilor Takata din Romania Takata Emea, cea care gestioneaza operatiunile in zona Europei, Orientul Mijlociu si Asia, a spus ca va continua investitiile in fabricile pe care le detine in Romania (Arad si Sibiu). De asemenea, a punctat faptul ca, in urmatoarea perioada, va mai angaja 400 de persoane.

Takata Emea are o situatie financiara solida. Ea se intemeiaza pe o buna relatie cu clientii, de sprijin. De exemplu, in Arad am demarat de curand un proiect de majorare a capacitatii de productie cu 500 de metri patrati pentru fabricarea de centuri de siguranta. Acest proiect implica o investitie de aproape 1.000.000 euro si va fi finalizat in urmatoarele cateva luni. De exemplu, in Arad am demarat de curand un proiect de majorare a capacitatii de productie cu 500 de metri patrati pentru fabricarea de centuri de siguranta. Acest proiect implica o investitie de aproape 1.000.000 euro si va fi finalizat in urmatoarele cateva luni”, a declarat Georg Lamerz, asociat in cadrul Takata Emea.