Studiul a fost realizat pe un esantion reprezentativ la nivel national urban (orase mici - sub 30.000 locuitori, orase mijlocii - 30.000-100.000 locuitori, orase mari - peste 100.000 locuitori) in perioada 23 - 28 noiembrie 2016.
Au fost intervievate 800 de persoane cu varsta cuprinsa in intervalul 18 - 65 ani, scrie News.ro.
Studiul arata ca cei mai multi romani din mediul urban intentioneaza sa aloce cu aceasta ocazie intre 100 si 250 lei (43,8%).
Locuitorii din orasele mari, cu peste 100.000 de locuitori, itsi permit cheltuieli mai mari, suma medie alocata pentru cumparaturile de Mos Nicolae a fiind de 321 lei.
Conform cercetarii, 88,4% dintre romanii din mediul urban intentioneaza sa cumpere cadouri pentru cei dragi de Mos Nicolae.
Urmand trendul de anul trecut, intentia de a face surprize de Mos Nicolae este mai ridicata in orasele mici (93,8%) comparativ cu orasele mari (peste 100.000 locuitori), unde 88% dintre respondenti au de gand sa ofere cadouri.
In cazul oraselor mari, cu peste 100.000 locuitori, procentul celor care intentioneaza sa cumpere cadouri cu aceasta ocazie s-a mentinut la niveul de anul trecut.
Cele mai intalnite cadouri raman si anul acesta dulciurile (72,1%) si jucariile (49,2%).
Mednet Marketing Research Center activeaza in domeniul cercetarii de piata din anul 2000. Compania de cercetare este membru al ESOMAR (The World Association for Research Professionals) si SORMA (Societatea Romana de Marketing si Cercetarea Opiniei Publice).
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cati bani aloca un roman, in medie, pentru cadourile de Mos Nicolae.