In primele trei saptamani numarul romanilor interesati de joc a depasit un milion (1,008,614 persoane)
Inainte ca jocul sa fie disponibil oficial in Romania existau deja peste 75 000 de oameni care se informau despre Pokemon Go pe site-urile din Romania, dar evolutia a fost una spectaculoasa imediat dupa lansarea oficiala.
Interesul a scazut, insa, in primele 2 saptamani ale lunii august ajungand la cateva mii pe zi de la peste 100.000 in prima saptamana a lansarii.
Analiza profilului celor interesati de fenomen indica faptul ca: 27,5% din audienta Pokemon Go este interesata de divertisment (in ordinea importantei jocuri, filme si vedete), 18,2% citesc frecvent despre sport si 9,4% despre politica. Alte interese cuprind: Stiinta si Tehnologie (8,2%), Legislatie (7,4%), Economie (6,2%), Sanatate (5%), Alimentatie (4,8%), Familie(4,3%), Auto (3,4%), Calatorii (3,1%), Fashion (1,5%) si Casa si Gradina (1,1%).
Fata de un profil general al consumatorului de continut pe internet din Romania, profilul audientei Pokemon Go este mult mai interesat de Sport, Politica si Legislatie si mai putin interesat de subiectele ce tin de Familie.
Cele mai cautate informatii pe motoarele de cautare, legat de acest fenomen, au fost: trucuri pokemon go romania, unde poti gasi cei mai rari pokemoni din lume, unde se joaca pokemon go si cum poti sa iti recuperezi banii platiti pentru achizitii in aplicatie.
Conform informatiilor oferite de instrumentele de monitorizare Quantum Data Science in prima luna de la lansare aproximativ 500 000 de Romani au instalat aplicatia Pokemon Go, atat versiunea iOS cat si Android. Trendul este si in aceasta privinta descrescator: de la 12.000 de instalari pe zi la 2000 / zi in ultima perioada.
Analiza a fost realizata de Quantum Data Science, compania de date si tehnologie apartinand The Group – cel mai important grup de comunicare din Romania – , in baza monitorizarii a peste 600 de site-uri romanesti.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Senzational: Interesul pentru Pokemon Go a scazut de 10 ori intr-o luna de la lansare.