Platforma online va testa astfel potentialul livrarilor de mancare in timpul noptii, in zilele de joi, vineri si sambata, pentru a acoperi o nisa de piata mai putin acoperita, potrivit managerului Foodpanda Romania, Radu Balaceanu.

Campania a fost initiata in Capitala, orasul cu cea mai mare arie de acoperire pentru foodpanda Romania, pentru a se stabili daca extinderea programului de livrare in timpul noptii este fezabila in orasele mari, dar si pentru a se observa evolutia bonului mediu de comanda dupa miezul noptii.

In campanie sunt inscrise restaurantele listate pe platforma care au bucataria deschisa si dupa miezul noptii. Printre acestea se numara St. Patrick, din Centrul Vechi, Beraria Germana si Le Boutique food concept store, care vor asigura livrarile pana la ora 2:00, Bellini Tineretului si Belviso, care vor onora comenzile primite pana la ora 24:00, The BackYard, care joi spre vineri va pregati mancarea pana la ora 24:00, iar sambata si duminica pana la ora 2:00.

Restaurantele care vor asigura livrari pana la ora 4:00 dimineata, pe toata perioada derularii campaniei, sunt Nargila, Dristor Doner din zona Budapesta, Divan de la Piata Romana, Mr. Purcelus, Presto Pizza si Famous Pizza. Platforma online de comenzi de mancare foodpanda.ro colaboreaza cu peste 500 de restaurante din tara, informeaza News.ro.

Comenzile de mancare inregistrate pe platforma online foodpanda.ro s-au dublat in primele sase luni ale acestui an, comparativ cu aceeasi perioada din 2015, pe fondul modificarii obisnuintelor de consum, mai ales in randul tinerilor, si a cresterii valorii medii a comenzilor.