Unul dintre speakerii de top este Geoffrey Hantson, autorul campaniei TNT nominalizate de YouTube acum cateva zile in topul celor mai importante campanii video din ultimii 10 ani.
Tot in prima zi a festivalului vor vorbi Anthony Baker de la agentia de advertising R/GA, Dan Machen si Felix Morgan de la agentia de marketing HeyHuman dar si Yonathan Dominitz, fondatorul Mindscapes, o companie de training in domeniul creativitatii si inovatiei.
Anthony Baker este unul dintre cei implicati in proiectul care a ”mutat” cautarile online de pe ecranul laptopului sau smartphoneului pe strazile Londrei. Spre finalul lui 2013, Anthony Baker si R/GA, agentia de advertising in cadrul careia este director de tehnologie, colaborau cu Google si lansau Google Outside, un proiect care sa reaminteasca oamenilor cat de uimitor este cel mai mare motor de cautare din lume.
De asemenea, in cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie), are loc sesiunea ”Trends in technology & Innovative marketing”, la care vor vorbi Jonathan Kelly si Nick Shadbolt de la Candyspace, Laurence Hebberd de la LinkHumans – specializat in campanii pe LinkedIn - Rogier Croes de la MEC Global, Andre Alpar de la ZenithOptimedia si Allison Adams de la FleishmanHillard.
ICEEfest – Interactive Central and Eastern Europe Festival – e organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficiala este Toyota Hybrid.
Bilete pentru festivalul si agenda completa se gasesc pe site-ul oficial, www.ICEEfest.com. Un numar limitat de biletele, valabile doar pentru “The Viral Nights of ICEEfest”, se pot cumpara si de pe site-ul IaBilet.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului ICEEfest: Autorii unor productii si campanii online spectaculoase vin la Bucuresti.