Facebook si Google au realizat in primul trimestru din 2015 venituri cumulate de 20,8 miliarde de euro. Cifra reprezinta aproximativ jumatate din produsul intern brut al Romaniei, estimat tot trimestrial. Google a raportat venituri de 17,3 miliarde de dolari in primul trimestru din 2015 si un profit de 3,6 miliarde de dolari, iar Facebook - venituri de 3,5 miliarde de dolari si profit de 0,51 miliarde de dolari. Pe de alta parte, mai ales Google, dar, mai nou, Facebook stabilesc stadarde in marketingul digital, genereaza industrii colaterale de sine statatoare (agentii specializate, aplicatii), iar deciziile lor pot face sa dispara sau sa apara zone intregi de business online - si nu numai. Astfel, "titulatura" de giganti li se cuvine cu siguranta playerilor de acest tip, atat din punct de vedere al business-ului, cat si din punct de vedere strategic. Ambele companii vor sustine prezentari-cheie si cateun workshop dedicat in cadrul ICEEfest 2015 - www.iceefest.com - , in cea de-a doua zi a festivalului (vineri, 12 iunie), scrie MEDIAFAX.

Cei de la Facebook vor sustine workshopul "Facebook: Performance Marketing in Multi-Device World" ("Facebook: Marketing de performanta intr-o lume cu multiple device-uri"), care va avea loc vineri, 12 iunie, pe scena Know-How (www.iceefest.com/agenda-2015-know-how).

Gazda acestui workshop va fi Mert Canli, Regional Product Marketing Manager Facebook, iar speakerii vor fi Rustam Ziganshin, Agency Partner CEE Facebook, si Robert Bednarski, Head of CEE Facebook. Tot vineri, 12 iunie, va avea loc si workshopul Google, care are ca tema "Video and mobile: the two winning strategies in online performance" ("Video si mobil: cele doua strategii castigatoare in performanta in online"). Trainerii vor fi Julia Karr, Branding Expert Google US, si Oana Dumitrescu, Analytical Lead, Google Romania.

"Din abordarea temelor propuse de cei doi playeri cheie se vede clar ca ambele companii pun accent pe ecosistemele pe care le-au creat si care sunt capabile sa genereze vanzari si business. In plus, regasim cateva tendinte clare: importanta video, cu vizarea clara a veniturilor mult mai mari, inca, regasite in zona de TV, cat si migrarea consumatorilor catre platformele mobile care, in curand, vor deveni «primul ecran» la care se raporteaza consumatorul", explica Dragos Stanca, organizator ICEEfest.

Facebook si Google vor fi reprezentate si pe scena Innovation (www.iceefest.com/agenda-2015-innovation). Astfel, in cea de-a doua zi a festivalului va avea loc sesiunea "A Room With A Global Giant View", la care vor participa Robert Bednarski si Rustam Ziganshin de la Facebook, Doina Costache, Regional Client Partener Manager, Google APAC (Asia-Pacific). In sesiunea gigatilor va prezenta si Scott Thwaites, Partener Manager EMEA (Europa, Orientul Mijlociu, Africa) la Twitter, platforma care inregistreaza o crestere vizibila de popularitate si in Romania si in regiunea CEE.

ICEEfest - Interactive Central and Eastern Europe Festival - este organizat de ThinkDigital, in parteneriat cu Orange. Masina oficiala a festivalului este Toyota Hybrid. Bilete se gasesc pe site-ul oficial, www.iceefest.com, unde poate fi gasita si agenda evenimentelor din cadrul festivalului.