"Romancele jongleaza printre multele responsabilitati pe care le au, ingrijirea pielii nefiind in mod clar una dintre prioritati. Numai 10% considera ca este foarte important sa aiba grija de pielea lor. De asemenea, un alt motiv esential pentru care acestea nu folosesc produse de ingrijire este lipsa constientizarii importantei prevenirii efectelor imbatranirii asupra pielii", a declarat Madalina Carstea, Custom Research & Strategy Director GfK Romania.

In topul prioritatilor pentru femeile din Romania, ingrijirea pielii se afla pe ultimul loc, principalele preocupari, carora le dedica cel mai mult timp si energie, fiind treburile casnice, nevoile copiilor si ale sotului, serviciul si educatia personala, potrivit studiului GfK, realizat in Austria, Ungaria, Cehia, Serbia, Croatia, Bulgaria si Romania.

In plus, femeile considera ca arata ingrijit in ochii celorlalti daca sunt curate (majoritatea dintre ele declara ca folosesc sampon si sapun) si daca aplica pe pielea lor produse care au un efect vizibil asupra celorlalti, cum este machiajul. De aceea, ele declara ca folosesc mai mult rujul decat o crema sau o lotiune de corp.

Studiul GfK arata ca doar una din trei gospodarii din Romania cumpara o crema de fata sau de corp intr-un an. Astfel, doar 32% dintre romance au achizitionat o crema de fata cel putin o data intr-un an si 35% dintre ele crema sau lotiune pentru corp, primele locuri fiind ocupate de femeile din Cehia si Austria. In Cehia, 54% dintre familii cumpara creme de fata si 71% lotiuni pentru corp, iar in Austria 58% au achizitionat crema de fata si 62% pentru corp, scrie MEDIAFAX.

La coada clasamentului regasim Serbia, care sta mai slab ca noi la capitolul ingrijire a fetei, dar mai bine atunci cand vine vorba despre ingrijirea corpului - jumatate dintre gospodarii apeland la produse specializate. Studiul Omnibus a fost realizat in luna martie de GfK Romania pe un esantion reprezentativ de 544 de femei din toata tara, cu varsta de peste 15 ani. Metoda folosita este cea a interviurilor fata in fata.