"Nu sunt probleme legate de lipsa banilor, ci despre un nou sistem de prezentare a datelor in trezorerie, nu numai in sectorul de invatamant. Este vorba despre o noua formula de raportare, mult mai analitica, pentru a face distinctia intre diferitele tipuri de categorii de capitole bugetare, corelate cu activitatile. De exemplu, la noi in educatie, va fi facuta corelatia cu ciclurile de invatamant", a declarat miercuri, pentru MEDIAFAX, ministrul Educatiei, Remus Pricopie.

Potrivit ministrului, in prezent, nu exista o situatie defalcata privind sumele cheltuite pentru invatamantul prescolar, primar si gimnazial.

"Acum, nu putem spune cat am cheltuit cu gradinitele sau cu invatamantul primar. Cu exceptia universitatilor, in toate celelalte zone sunt cifre aproximative", a mai spus ministrul Educatiei. .

Potrivit lui Pricopie, chiar si in raportul Comisiei Europene, unde Romania este mentionata ca avand cea mai mare rata de crestere a bugetului invatamantului in perioada 2012-2013, nu sunt precizate cheltuielile pe cicluri de invatamant, asa cum sunt prezentate de alte state.