Ei bine, după ce a dat naștere mai multor categorii de persoane publice de pe Instagram, a venit rândul celei a ”hulpavelor” pe care oamenii le consideră influencerițe. În această categorie, Zăvo a introdus-o și pe contesa digitală, care nu se consideră influenceriță, dar care se comportă ca și cum ar fi una, după cum a remarcat vedeta. Aflată în topul clasamentului, Anei i s-a atras atenția că a crescut pe spatele emisiunii Asia Express.


Ana Morodan, luată în vizor de Zăvo

Mai mult de atât, „Querida” este de părere că Dumnezeu nu a înzestrat-o cu un aspect fizic plăcut și nici cu un trup de invidiat. așa că ar trebui să mai renunțe la felul în care se pozează pe Instagram. I-a luat la analizat câteva imagini și nu a fost deloc impresionată de ceea ce a văzut. După toate acestea, actrița i-a sfătuit pe subscriberii ei să fie foarte, foarte atenți pe cine urmăresc în mediul online și să nu se mai lase păcăliți de ceea ce văd în stânga și în dreapta.


„Ea zice că nu e influenceriță, dar forjează tot. Are niște ceva ce pute a molii. Ea zice că e ceva aristocrată. O perioadă a vândut povestea vieții ei pe modelul Raicu, depresiva șefă. Bineînțeles cu drame, cu depresii, cu nenorociri. Au pus ochii apoi cei de la Asia Express într-o rujeală roșu fund de maimuță și boom a venit înapoi și s-a pus pe influencereală. De ce îți arăți picioarele când arată așa? Totul e ponosit la asta. Mie îmi miroase a naftalină. Asta are naftalină și-n chiloți”, a zis Oana Zăvoranu, în ultimul episod al emisiunii sale de pe YouTube.