BMW X2 – fara predecesor
Nu seamana cu X4 si nici nu aduce nimic cu X6, asadar plecam din start cu un aspect pozitiv. E clar ca X2 nu este doar un alt SAC (Sports Activity Coupe) care taie din practicalitate si puncteaza pe stil. Desi design-ul masinii este clar o declaratie pe care proprietarul o face lumii, atunci cand se afla la volanul acestei masini, el nu va renunta la multe privind practicalitatea. Da, e clar, nu te gandesti la locurile din spate atunci cand iti pui in minte ca vei cumpara aceasta masina. Credeti ca proprietarii de Evoque s-au gandit la treaba asta vreun pic atunci cand si-au comandat masina? Nu. Exact asa va fi si in cazul soferilor de X2. Este o masina gandita pentru sofer, pasagerul din dreapta, loc pentru bagaje si, eventual, un animal de companie sau un copil in spate. Adultii nu stau rau pe bancheta spate, insa nu vor fi la fel de confortabili ca intr-un X3 sau X5, spre exemplu.
VIDEO Suceava: Întâmplare desprinsă din filmele de groază. O femeie...
Faptul ca BMW a mizat pe un design curajos la exterior, dar care pastreaza limbajul deja cunoscut al bavarezilor e o dovada in plus a faptului ca X2 vrea sa ajunga la cei ca... Mine. Eu, cel putin, asta cred.
Sunt doar doua tipuri de motorizare care ofera tractiune integrala automata, iar ambele-s diesel (18d, adica 2.0L diesel, 150 CP si 20d, adica 2.0L diesel, 190 CP).
Variantele de benzina sunt doua si tind sa cred ca nici nu se vor vinde prea multe modele. Probabil pe viitor vor mai fi adaugate si altele, insa asta avem acum. Doar de aici imi dai seama ca X2 nu va fi un bibelou, ci o masina care va munci mult. Vei sta cu ea in trafic, vei merge la cumparaturi, o va murdari catelul sau copilul, o vei parca undeva pe langa bloc, ajungand in cele din urma sa ai o masina care iti satisface nevoile de zi cu zi si indiferent de vreme sa fie acolo gata de plecare. Culmea, are potential sa fie si masina de flota. Cu toate astea, vei privi inapoi atunci cand o lasi in parcare. Vei sta de vorba cu un vecin intr-o dimineata despre cum e acest X2 si ce poate face el si-o sa-i povestesti de o vacanta prin Sinaia sau o escapada la mare. Vei urca borduri cu ea, vei merge iarna cu ea, iar vara te vei deplasa linistit si-n siguranta cu 139 km/h pe autostrada. Acest SAC este indraznet, dar ramane si un partener al tau.
BMW X2 – crossover, dar cu ADN-ul ideal
FOTO. BMW X2 - nonconformist, dar practic
Din experienta avuta la volan, aceasta masina atrage in mod distinct interesul doamnelor. Acelasi fenomen l-am mai observat doar la BMW i3, asadar s-ar putea sa fie multe tinere domnisoare sau doamne care vor alege sa renunte la britanici pentru bavarezi.
Revenind la masina, sistemele de asistenta iti vor fi de ajutor, insa pe o astfel de masina n-ai avea nevoie de nimic altceva in afara de camera pentru retur si senzori, din punctul meu de vedere. Pe distante de 300-400 de km, X2 e placut de condus si te mentine atent la drum prin placerea pe care ti-o ofera, asadar n-ai avea de ce sa cheltui in plus pe pilot automat.
Materialele din interior sunt, dupa cum te astepti, de calitate si poti alege de la stofa pana la piele pentru a-ti echipa masina.
Sistemul de sunet HK e bun, stergatoarele nu m-au dezamagit, iar luminile sunt fix ce trebuie pentru a nu avea probleme pe timpul noptii. Chiar si asa, trebuie sa marturisesc ceva. Personal, nu am fost atras sau, mai bine spus, nu mi-a trezit niciun sentiment modul in care au fost gandite farurile pentru acest SAC.
Test Drive BMW M235i xDrive - Spirit alpin
Asta n-a durat mult. La ceas de seara, dupa un drum de vreo 300 de km, m-am asezat pe un petic de iarba si m-am uitat adanc in „ochii” lui BMW X2. Forma alungita a luminilor iti creeaza o impresie total diferita de la distanta. Cand te apropii de masina, observi cele doua „tunuri” LED si tot o sa stai sa te uiti la ele pentru ca e atat de fascinanta arhitectura lor, incat te scufunzi singur intr-un univers al ingineriei. La urma urmei, despre asta este aceasta masina. Linii si lucruri de descoperit la fiecare pas, incununate de o experienta de condus precisa, incisiva, dar lipsita de frica gropilor si a bordurilor. In plus, iarna vei fi mult mai calm.
Cred ca pretul cu toate optiunile (trapa e musai) pe el e un pic cam piperat (ajunge la 60.000 de euro), insa nu ii cere pe ochi frumosi, chiar daca ii are. Totusi, iti face cu ochiul un X2 si te gandesti ca-l vrei? Atunci neaparat trebuie sa iti iei pachetul M Sport X pentru ca primesti:
- La exterior
- Pachet M Sport X pentru exterior cu spoiler fata cu insertii in Gri Frozen metalizat, prize de aer special concepute si praguri laterale in Gri Frozen metalizat cu insertii in culoarea caroseriei, ornamente pentru arcadele rotilor, carcase si spoiler spate cu difuzor aerodinamic in Gri Frozen metalizat;
- Jante M din aliaj usor de 19” Y-spoke, tip 722 M, cu anvelope runflat sau, ca alternativa, jante M din aliaj usor de 20” Double-spoke, tip 717 M cu anvelope runflat;
- Suspensie M Sport mai joasa sau, ca alternativa, sistem de Control dinamic al amortizoarelor mai jos sau suspensie standard;
- Pachet BMW Individual Shadow Line lucios sau, ca alternativa, pachet BMW Individual pentru exterior in aluminiu satinat;
- Logo „M” pe partile laterale;
- Vopsea Albastru Misano metalizata; exista si alte variante de vopsele disponibile;
- Spoiler M spate;
- Urmatoarele echipamente optionale: jante M din aliaj usor de 20”, tip 717 M, cu anvelope runflat, Control dinamic al amortizoarelor, spoiler M spate si culoare exterioara Albastru Misano metalizata.
- La interior
- Praguri portiere M fata si suport M pentru picioare pentru conducatorul auto;
- Scaune sport pentru conducatorul auto si pasagerul din fata in combinatie stofa „Micro Hexagon”/ Alcantara cu detalii galbene si aspect M specific sau, ca alternativa, in combinatie stofa „Micro Hexagon”/
- Alcantara sau imbracate in piele Dakota neagra cu perforatii si detalii albastre; exista si alte variante de tapiterie disponibile;
- Volan M imbracat in piele;
- Capitonaj pentru plafon BMW Individual in antracit;
- Ornamente interioare in aluminiu Hexagon/ antracit sau, ca alternativa, ornamente interioare in aluminiu Hexagon cu detalii albastre mate sau in aluminiu Hexagon cu detalii in crom Pearl; exista si alte
- variante de ornamente disponibile;
- Maneta de schimbare a vitezelor scurtata, cu logo „M”;
- Fibra optica speciala cu tehnologie LED in ornamentele portierelor;
- Cheie automobil cu logo „M”;
OFICIAL: Acesta este noul BMW Seria 5. Versiune electrică i5, cu...
Ca sa scurtam povestea, putem sa spunem asa: X2 vine in piata aglomerata a crossover-urilor, insa are propria identitate, chiar si in gama BMW X. Asta inseamna un singur lucru: va fi pe placul celor cu pretentii, insa chibzuiti.
In cazul acestei masini, eu cred cu tarie ca trebuie facut un test-drive inainte de a emite o opinie sau a-i atasa o eticheta. Incearca-l. S-ar putea sa-ti placa mai mult decat te astepti.
Pe curand!
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro