Amena Khan a fost aleasa saptamana trecuta, joi, de cunoscuta companie franceza din industria produselor cosmetice pentru a deveni imaginea oficiala a unei campanii care promoveaza sampoanele Elseve comercializate de marca L'Oreal Paris.

Mesajele sale, publicate pe Twitter în 2014, au fost şterse de pe această reţea de socializare.

"Regret profund conţinutul acelor mesaje (...) şi prezint scuze sincere pentru polemicile şi durerea pe care ele le-au provocat", a scris Amena Khan pe Twitter.

"Cu un profund regret, am decis să mă retrag din această campanie, întrucât conversaţiile actuale din jurul ei distrug sentimentul pozitiv şi de includere pe care eu am decis să îl promovez", a continuat modelul britanic.

A post shared by Amena (@amenaofficial) on Jan 22, 2018 at 4:24am PST


La rândul său, grupul L'Oreal, contactat de jurnaliştii de la AFP, a declarat că "a aprobat" decizia anunţată de Amena Khan.

"Apreciem faptul că Amena a prezentat scuze pentru conţinutul mesajelor ei de pe Twitter şi pentru reacţiile pe care acestea le-au generat", au transmis reprezentanţii grupului francez.

Nu este pentru prima dată când o campanie publicitară a grupului L'Oreal demarată pentru a promova diversitatea întâmpină probleme din cauza unor declaraţii controversate pe reţelele de socializare.

Vara trecută, tot în Marea Britanie, grupul francez a întrerupt colaborarea cu un model transgen şi de culoare, Munroe Bergdorf, după dezvăluirea în mass-media a unor mesaje controversate ale sale, publicate pe Facebook, care afirmau că toate persoanele caucaziene se fac vinovate de comiterea unor acte de violenţă rasială.