Shiley Yamauchi sustine ca nu a protestat in momentul in care o insotitoare de bord a obligat-o sa cedeze locul fiului ei, intrucat se temea ca va fi tarata cu forta din aeronava United Airlines.

”Eram speriata si ingrijorata. Calatoream cu un copil si nu voiam sa fiu ranita, nu voiam sa fim raniti”, a declarat Yamauchi.

Aceasta mai avea trei ore dintr-un zbor de optsprezece pe ruta Hawaii-Boston, atunci cand aeronava a facut o escala programata la Houston, iar un pasager a urcat la bord cu un bilet pentru scaunul fiului lui Yamauchi.

”Are 12 kilograme. Are jumatatea din inaltimea mea. A fost extrem de incomod... nu imi mai simteam picioarele si bratul stang”.

Pasagerul s-a asezat pe scaunul din centru, in vreme ce femeia si-a tinut copilul in brate pentru urmatoarele trei ore ale zborului de la Houston la Boston.
United Airlines obliga copii de peste doi ani sa aiba un bilet cumparat United Airlines obliga copii de peste doi ani sa aiba un bilet cumparat, iar compania mentioneaza clar pe site ca acestia trebuie sa ocupe un loc separat. Yamauchi sustine ca a platit 969 de dolari pentru biletul fiului ei pe ruta Hawaii-Boston.

Compania a explicat ca angajatii nu au scanat corect biletul de imbarcare al copilului, iar din acest motiv scaunul a fost vandut unui alt pasager pe aeroportul din Houston.

Reprezentantii United Airlines au anuntat ca-i vor oferi un voucher de calatorii si ii vor rambursa banii pentru al doilea bilet lui Yamauchi.

”Ne cerem scuze profund doamnei Yamauchi si fiului ei. De asemenea, colaboram cu angajatii nostri de la poarta de imbarcare pentru a determina ce s-a intamplat”, se arata intr-un comunicat al United Airlines.

Administratia Federala pentru Aviatie a anuntat ca nu este sigur ca un copil sa stea in bratele parintelui pe durata unui zbor.