Mai devreme sau mai tarziu, pe toti ne ia dorul de casa. Indiferent cat de implinita si interesanta e viata pe-afara, tot e ceva la care tinem si pe care nu-l gasim decat la noi in tara. Acesta este motivul pentru care, in perioada 12 iulie – 15 august, Pegas da startul campaniei globale #PegasDor, prin care romanii din diaspora se reintalnesc cu lucrurile de acasa, de care le este cel mai dor.
Romanii din strainatate sunt invitati sa se inscrie in campania #PegasDor in 4 pasi simpli: sa se filmeze, nu mai mult de 1 minut, langa un obiectiv-emblema din orasul in care sunt stabiliti in prezent, sa se prezinte si sa spuna de ce lucru le e cel mai dor din Romania, iar apoi sa incarce filmul de maximum 60 de secunde pe
Romanii din strainatate sunt invitati sa se inscrie in campania #PegasDor in 4 pasi simpli: sa se filmeze, nu mai mult de 1 minut, langa un obiectiv-emblema din orasul in care sunt stabiliti in prezent, sa se prezinte si sa spuna de ce lucru le e cel mai dor din Romania, iar apoi sa incarce filmul de maximum 60 de secunde pe
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului #PegasDor alina dorul de tara al romanilor din dispora.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului #PegasDor alina dorul de tara al romanilor din dispora.