Ministrul grec al Apararii a declarat joi ca avionul de tip Airbus 320 care se deplasa pe ruta Paris-Cairo a efectuat doua viraje bruste - unul de 90 de grade la stanga si un altul de 360 de grade la dreapta la o altitudine de peste 11.000 de metri inainte de a se prabusi.

Dar Ehab Azmy, directorul furnizorului public de servicii privind navigatia aeriana, sustine ca avionul avea un curs normal de navigatie la altitudinea de 11.000 de metri inainte de a disparea de pe radar, scrie MEDIAFAX.

"Acest fapt discrediteaza ceea ce grecii spun, anume ca avionul a pierdut brusc altitudine inainte de a disparea de pe radar", a declarat Azmy pentru Associated Press.

Motivele unei astfel de discrepante intre declaratiile oficialilor greci si cele ale oficialilor egipteni cu privire la cauzele prabusirii avionulului sunt momentan neclare.

Azmy a negat si faptul ca a existat contact intre pilotul avionului MS804 si turnul de trafic aerian inainte de prabusire, potrivit unei declaratii acordate ziarului egiptean al-Ahram.

Duminica, Egiptul a trimis un submarin pentru a cauta cutia neagra a avionului EgyptAir, fragmente ale aeronavei si ramasite umane fiind descoperite vineri in Marea Mediterana, la 290 de kilometri de Alexandria.