Expertii se tem ca folosirea sms-urilor, emailurilor si a calculatoarelor blocheaza dezvoltarea unui vocabular propice in randul copiilor. Daca acestia folosesc gadgeturi pentru a invata, ei pierd ocazia sa auda cuvinte noi de la profesori sau parinti. Traditia impartasirii de cunostinte pe cale orala se pierde, avertizeaza aceiasi experti.
"Avem din ce in ce mai putin timp sa vorbim unii cu altii iar copiii invata prin intermediul tehnologiei. Au acces la telefoane, tablete si calculatoare dar acestea livreaza informatii pe cale vizuala nu auditiva, prin urmare vor stii in medie mai putine cuvinte decat generatiile precedente", avertizeaza profesorul Marco Catani, de la Institutul de Psihiatrie al universtitatii King's College Londra.
"Avem din ce in ce mai putin timp sa vorbim unii cu altii iar copiii invata prin intermediul tehnologiei. Au acces la telefoane, tablete si calculatoare dar acestea livreaza informatii pe cale vizuala nu auditiva, prin urmare vor stii in medie mai putine cuvinte decat generatiile precedente", avertizeaza profesorul Marco Catani, de la Institutul de Psihiatrie al universtitatii King's College Londra.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului iPad-ul, moartea vocabularului?.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului iPad-ul, moartea vocabularului?.