Reclama prezintă cizme, papuci de casă și tocuri înalte – cu o narațiune din perspectiva produsului care se reflectă în sloganul campaniei, „Un timp plin de pantofi – un timp plin de dragoste”. Toate experiențele diferite de Crăciun – de la cumpărăturile de Crăciun în ploaie și pregătirile pentru sezonul festiv până la împărțirea cadourilor – sunt surprinse de cameră din perspectiva pantofilor.

„Crăciunul unește. Ne dorim ca prima noastră campanie de Crăciun să sublinieze poziționarea noastră ca retailer de pantofi la modă, la prețuri accesibile și de înaltă calitate pentru întreaga familie și pentru toate ocaziile într-un mod foarte emoționant și unic”, a explicat Sabine Zantis, director de marketing la DEICHMANN.

‘UN TIMP PLIN DE ...’ se adresează familiilor cu și fără copii care caută pantofi pentru diferite ocazii, și care oferă un raport calitate-preț excelent. Lansarea la nivel european a campaniei de Crăciun începe pe 6 decembrie 2021 pe mai multe canale media (cinema, TV și digital) și la POS, susținut de măsurile de PR. Prezintă stiluri de pantofi pentru întreaga familie, de la cizme și adidași de iarnă până la tocuri și papuci de casă. Pe parcursul întregii reclame, camera se concentrează pe pantofii protagoniștilor, lăsând multe lucruri la imaginația privitorului.

Andreas Conze, director senior de marketing la DEICHMANN, este directorul de creație al campaniei: „Cu toții trăim și sărbătorim Crăciunul în moduri foarte individuale astăzi. De aceea, campania noastră de Crăciun este concepută pentru a atrage un public țintă larg și diferite grupuri de vârstă într-un mod unic și inimitabil pe care doar cel mai mare retailer de pantofi din Europa îl poate atinge.”

//