Anuntul “ incercati Sweety cu Nutella acum: paine moale, cu un miez cremos”, publicat de companie pe pagina sa de Facebook, a fost redistribuit pe retelele de socializare de peste 50.000 de ori si a avut peste 30.000 de like-uri, arata publicatia.
Noul produs a generat reactii contradictorii in randul publicatiilor de specialitate.
“McDonald’s a lansat ultimul experiment in materie de produse bogate in calorii. De data aceasta, in loc de laptele cu ciocolata bogat in carbohidrati, lantul de restaurante fast-food uneste paine feliata plina de ciocolata tartinabila cu alune pentru a crea un burger cu Nutella”, scrie eater.com.
Din acest an, grupul american McDonald’s, care opera direct reteaua de restaurante din Romania, a cedat franciza pentru piata locala maltezilor de la Premier Capital pentru 60 milioane euro, in conditiile in care considera ca piata romaneasca nu este suficient de mare pentru a opera direct.
Inainte de a ceda afacerea maltezilor, McDonald’s a cumparat aproape toate restaurantele francizate, cu exceptia unui fast-food McDonald’s din Galati. In prezent, reteaua McDonald’s din Romania cuprinde 68 de restaurante in 21 de orase, precizeaza News.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului McDonald's a lansat burgerul cu Nutella in Italia.