Carucior Aston Martin de 3.000 de dolari

Avand in vedere ca familia regala a preferat intotdeauna producatorul de masini de lux Aston Martin, printul Charles ar putea favoriza compania pentru viitorul carucior.

Compania, in parteneriat cu producatorul de carucioare pentru copii Silver Cross, a scos pe piata “cel mai cel” mijloc de transport pentru bebelusi. Pretul? Pe masura – circa 3.000 de dolari.

Axul rotilor este perfect conceput, subliniaza compania, astfel incat sa asigure confort sporit indiferent de teren. Materialul din care este fabricat caruciorul este “extrem de durabil” si va arata imaculat indiferent de conditii. Materialul este Alcantra, unul “de un extrem lux”. In final, mai multe “retusuri” – frana manuala, acoperis rezistent la apa, cauciucuri de inalta performanta. Toate acestea, plus multe altele, fac din carucior un adevarat sistem de calatorie pentru bebelus. Ramane de vazut daca cuplul cu sange albastru va alege acest carucior sau unul cu facilitati similare, dar la un pret mai mic, de “doar” 5-600 de dolari.

Retailerul Mothercare nu sta degeaba

Retailerul de imbracaminte si echipamente pentru bebelusi Mothercare spera ca buzz-ul ce inconjoara nasterea princiara sa duca la cresterea vanzarilor.

Retailerul international are in plan sa lanseze o noua gama de produse comemorative pentru a marca nasterea fetitei, decorand totodata in mod potrivit magazinul de pe Oxford Street.

Mothercare are in plan sa vanda pijamale “Born to Rule” (nascut pentru a conduce – n.r.) si articole “Princess/Prince in Training”.

Jeleurile ii ureaza “Bun Venit!”

Jeleurile companiei britanice Bassett ureaza “Bun Venit” pe lume fetitei cuplului. In cinstea sa (dar si o miscare de marketing solida), compania a plasat afise in Londra dar si in fata Buckingham Palace. Reclama a aparut si in presa scrisa si ureaza “un dulce bun venit” fetitei.

Citeste mai multe pe Wall-Street.ro.