"Cred ca am ajuns la un punct de cotitura in comertul din Romania. Practic, 1 din 4 romani cu acces la internet este cumparator online, in vreme ce 70% din romani se documenteaza pe internet inainte de a lua o decizie de cumparare", a declarat vicepresedintele celui mai mare retailer online, emag.ro, Radu Apostolescu, intr-un comunicat.
Categoria electroIT continua sa fie cea mai cautata de cumparatorii online, anul trecut 20% din vanzarile de produse electroIT fiind generate de comertul online. Prin comparatie, din tot retailul din Romania, cumparaturile online au reprezentat doar 2%.
Categoria electroIT continua sa fie cea mai cautata de cumparatorii online, anul trecut 20% din vanzarile de produse electroIT fiind generate de comertul online. Prin comparatie, din tot retailul din Romania, cumparaturile online au reprezentat doar 2%.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Un sfert dintre romanii cu acces la internet isi fac cumparaturile online.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Un sfert dintre romanii cu acces la internet isi fac cumparaturile online.