Smartphone-urile reprezinta in Romania 25% din totalul telefoanelor mobile, a declarat Andreea Coca, consultant cercetare la firma de cercetare de piata GfK Romania, citata de capital.ro.
Gradul de utilizare a internetului fix a crescut cu 9 puncte procentuale in 2012, la 49%, iar in mediul urban a ajuns la 61%, in timp ce gradul de utilizare a internetului mobil se situeaza la 36%.
Cea mai mare crestere a fost inregistrata de tablete, piata crescand anul trecut de aproape cinci ori si s-a cifrat la 270.000 unitati, in valoare de 293 milioane lei. Conform estimarilor, trendul va continua si in perioada urmatoare. Vanzarile de televizoare cu ecran plat s-au cifrat anul trecut la 750.000 unitati, in valoare de 250 milioane euro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum se inteleg romanii cu smartphone-urile?.