In conturile Uber se formeaza o gaura tot mai mare, desi clientii sunt mai multi, iar veniturile cresc in procente de doua cifre de la un trimestru la altul.

Uber functioneaza paradoxal. Acapareaza cota de piata oferind sume frumoase soferilor, asa ca odata cu extinderea se extind si pierderile.

In Statele Unite a intrat intr-un razboi al preturilor cu Lyft, iar in China tocmai l-a incheiat pe cel cu Didi, acceptand in final sa fuzioneze si sa iasa de pe piata.

Doar Amazon s-a mai extins adancindu-si pierderile atat de tare. Dar, daca in 2000 atingea minusul maxim de 1,4 miliarde de dolari, Uber i-a batut deja recordul anul trecut si pare s-o faca din nou in acest an.

Analistii spun ca putine companii de tehnologie reusesc sa piarda atat de multi bani atat de repede, si totusi valoarea estimata a Uber a crescut la 69 de miliarde de dolari, informeaza Digi24.