Concret, bateria unui Nissan Leaf se incarca de la 50% la 97% in 30 de minute, ceea ce echivaleaza cu o autonomie de 49 mile la un cost de 6 lire, relateaza 0-100.ro.
Totodata, un o masina diesel cu performante comparabile consuma un galon de motorina pentru 55 mile.
Lasand sistemul imperial de masurare a distantelor si consumului, ideea e simpla: reincarcarea masinilor electrice de la statiile Ecotricity a devenit mai scumpa decat utilizarea unei masini diesel pentru aceeasi distanta.
Aceasta miscare a firmei Ecotricity denota fie o greseala strategica, fie ne dezvaluie cum va arata viitorul mobilitatii electrice, un viitor in care mobilitatea nu va fi neaparat mai accesibila decat este acum cand utilizam preponderent masini pe benzina si diesel.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului O firma britanica face realimentarea masinilor electrice mai scumpa decat utilizarea motorinei.