Duminica, publicatia germana Bild informa ca Autoritatea Federala din domeniul Transporturilor din Germania (KBA) a gasit dovezi ale manipularii emisiilor la masinile Fiat, asemanatoare cu cele din cazul Volkswagen.

Bild sustine ca masinile Fiat au fost testate de KBA si s-a descoperit un soft care inchide tehnologia care controleaza nivelul emisiilor dupa 22 de minute, adica dupa inca doua minute de la finalizarea testelor standard.

KBA ar fi raportat Comisiei Europene si autoritatilor italiene rezultatele testelor, informeaza Agerpres.

Pana la aceasta ora, reprezentantii Fiat Chrysler Automobiles (FCA) nu au comentat informatia.

In 19 mai, reprezentantii Fiat au refuzat sa se intalneasca cu Ministrul Transporturilor din Germania, Alexander Dobrindt, pentru a analiza informatiile relevate la testarea emisiilor iar autoritatile italiene au luat apararea Fiat.

Alexander Dobrindt a criticat Fiat pentru „atitudinea necooperanta”, pe care a descris-o ca fiind „total neinteligibila”.

Conform reglementarilor UE, Italia este responsabila pentru testarea masinilor Fiat deoarece operatiunile regionale sunt in aceasta tara, relateaza DIGI24.