La finalul lunii februarie, cota de piata a Dacia in Germania se situa la 1,5%. Vanzarile Dacia au scazut cu 16,2%, la 2.878 de unitati la nivelul lunii februarie comparativ cu aceeasi luna din 2014, marca romaneasca detinand o cota de piata de 1,3%.
Piata auto germana a inregistrat un avans de 4,6% in primele doua luni din acest an fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 434.591 de unitati. Cele mai mari cresteri ale inmatricularilor in lunile ianuarie-februarie au fost inregistrate de Lexus, cu 81,5%, la 245 de unitati, Jeep, cu un avans de 74,4%, la 2.037 de unitati, si Mitsubishi, cu o urcare de 65,1%, la 4.601 unitati, scrie MEDIAFAX.
La polul opus s-au aflat Chevrolet, cu o scadere de 97,9% a vanzarilor, la 69 de unitati, Lancia, cu un declin de 39,4%, la 106 unitati, si Jaguar, cu o coborare de 29,2%, la 459 unitati.
Inmatricularile de masini noi ale marcii Renault, parte a grupului cu acelasi nume, care detine si Dacia, au scazut in ianuarie-februarie cu 3,8%, la 12.870 de autoturisme comparativ cu aceeasi perioada din 2014. Renault detine o cota de piata de 3% in Germania.
Livrarile liderului pietei auto germane, Volkswagen, au crescut cu 13,4% in primele doua luni ale anului, la 101.835 de autoturisme, cel mai mare producator auto european avand o cota de piata de 23,5%.
Germania este a doua piata ca marime pentru Dacia, dupa Franta. Vanzarile de autoturisme Dacia noi in Germania au crescut cu 7,5% anul trecut comparativ cu 2013, la 48.907 unitati.
In Franta, inmatricularile de autoturisme Dacia noi au scazut cu 15,8% in primele doua luni ale anului comparativ cu acelasi interval din 2014, la 15.199 de unitati, marca romaneasca avand o cota de 5,42%, in coborare fata de anul trecut.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Inmatricularile Dacia in Germania au scazut cu 11,2% la inceputul anului.