Annabella face o mișcare surprinzătoare în retail, achiziționând 87 de magazine de la gigantul Ahold Delhaize. Dintre acestea, 82 funcționează sub marca Profi, iar restul sub brandul Mega Image, acoperind diverse regiuni din țară...
Magazinele vor fi rebranduite sub numele Annabella, iar locațiile lor sunt considerate o completare valoroasă a rețelei. Echipele actuale, recunoscute pentru profesionalismul și expertiza lor, vor juca un rol crucial în integrarea cu succes...
Tranzacția depinde de îndeplinirea unor condiții standard și se așteaptă să fie finalizată până la sfârșitul anului 2025. Până atunci, magazinele vor continua să opereze sub mărcile actuale, Profi și Mega Image...
Annabella, o afacere 100% românească, este un jucător important pe piața locală, cu peste 100 de magazine în patru județe. Cu o strategie de extindere ambițioasă, compania își propune să își consolideze poziția pe piața din România...
Continuă să citeștiIn lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Preluare surprinzătoare în retail: Annabella achiziționează 87 de magazine de la gigantul Ahold Delhaize.