Noul magazin PENNY din Lugoj, județul Timiș, revoluționează retailul cu o secțiune extinsă de produse proaspete și mărci proprii. Accentul cade pe produse cu ingrediente din România, procesate și ambalate local, oferind clienților o selecție variată de mâncăruri gata de consum și produse refrigerate...
Cu o suprafață de vânzare de 624 mp și 12 locuri de parcare, magazinul este gata să întâmpine clienții, oferind și locuri de parcare publice în apropiere. Programul de funcționare este generos, de luni până sâmbătă între 07:30 și 22:00, iar duminica între 08:00 și 20:00...
Parte a strategiei PENNY Punct, deschiderea acestui magazin subliniază expansiunea, digitalizarea și sustenabilitatea, fiind un nou pas în consolidarea prezenței retailerului german REWE în România...
Cu o rețea de 424 magazine și peste 7.500 de angajați, PENNY continuă să fie un jucător important pe piața românească, deservind întreaga țară prin patru centre logistice bine plasate...
Citește mai departe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Descoperă noul concept de magazin PENNY care schimbă regulile jocului în retailul românesc.