Vânzările Mango au explodat cu 12%, ajungând la 1,7 miliarde de euro în prima jumătate a anului financiar 2025. Comerțul online a jucat un rol crucial, reprezentând 31% din totalul vânzărilor, echivalentul a 535,68 milioane de euro. Operațiunile internaționale au adus 78% din venituri, cu Spania, Franța, Turcia, Germania și Statele Unite ca piețe principale...
Într-un context economic și geopolitic incert, Mango demonstrează o forță impresionantă. Rezultatele pozitive confirmă succesul strategiei lor, cu o creștere susținută și o propunere de valoare unică, apreciată la nivel global...
Rețeaua de magazine fizice s-a extins cu 78 de noi deschideri și 30 de renovări, totalizând 2.925 de locații în peste 120 de țări. Printre aceste magazine, 1.800 sunt francize, iar recent au fost deschise flagship-uri mari în Munchen și Barcelona, precum și primul magazin Mango Home...
Schimbări importante în conducerea Mango: Helena Helmersson, fost CEO al H&M, a fost numită director independent, în timp ce grupul își reconfigurează managementul după decesul fondatorului Isak Andic...
Continuă să citești
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Strategia de extindere a Mango dă roade: Află cum a reușit retailerul de modă să înregistreze o creștere impresionantă a vânzărilor.