Românii fac senzație pe Trendyol! În doar șase luni, platforma a integrat 1.000 de comercianți și branduri românești, oferind o oportunitate uriașă pentru afacerile locale de a se dezvolta atât în țară, cât și peste hotare. Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol Group, a subliniat angajamentul firmei de a sprijini constant comercianții cu instrumente și investiții...
Pe platformă, 88% dintre comercianții locali sunt IMM-uri, dar nu lipsesc nici nume mari precum evomag și Gerovital. Categoriile de top în care aceștia activează sunt fashion (41%), home (25%), FMCG (14%), cosmetice (11%) și electrocasnice (5%). Deși fashion-ul domină preferințele, categoriile cu cea mai rapidă creștere sunt FMCG, cosmetice și produse pentru casă...
Trendyol oferă comercianților acces la o bază de clienți de peste 2,3 milioane de utilizatori, alături de sprijin complet în marketing, logistică și soluții de analiză. Prin platforma Seller Center, comercianții români își pot gestiona stocurile și prețurile, interacționa cu clienții și accesa instrumente de promovare...
De la lansarea înrolării în decembrie 2024, peste 500 de comercianți au fost integrați doar în luna mai. Românii reprezintă acum 15% din volumul total al Trendyol în România, iar compania țintește 5.000 de comercianți locali până la sfârșitul anului...
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Românii cuceresc Trendyol: Descoperă categoriile care explodează în popularitate.