DEICHMANN, liderul pieței de încălțăminte din România, a vândut cu 166.000 de perechi mai mult decât anul trecut, păstrându-și poziția dominantă. Cu 120 de magazine și 858 de angajați la sfârșitul lui 2024, retailerul continuă să investească în extinderea și modernizarea rețelei sale...
De la intrarea pe piața locală în 2007, DEICHMANN a cucerit clienții români cu promisiunea sa de a oferi încălțăminte la modă la cel mai bun preț. Directorul General, Daniel Popa, subliniază că această strategie este cheia succesului companiei, mai ales în perioade economice dificile...
Retailerul își extinde continuu oferta digitală, inclusiv serviciul Click & Collect, oferind clienților o experiență de cumpărături integrată. DEICHMANN se remarcă și prin diversitatea mărcilor, de la branduri proprii la nume internaționale precum adidas și Nike...
Compania, parte a Grupului DEICHMANN din Germania, a sărbătorit 111 ani de existență în 2024 și continuă să investească masiv în extinderea și modernizarea rețelei sale globale, planificând investiții record pentru anul în curs...
Continuă să citești
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ce strategie ascunsă a dus DEICHMANN la un succes uriaș în România?.