Mărcile americane domină topul celor mai valoroase branduri globale, ajungând la 82% din valoarea totală, dar creșterea brandurilor chineze și volatilitatea pieței ar putea schimba ierarhia...
Brandurile chineze și-au dublat valoarea în ultimele două decenii, ajungând la 6% din total, în timp ce mărcile europene au scăzut dramatic. În afara SUA, branduri precum Spotify și Zara au înregistrat creșteri semnificative...
Apple își menține poziția de lider cu o valoare de 1,3 trilioane de dolari, în timp ce branduri disruptive precum ChatGPT și Stripe câștigă teren rapid. Amazon și Instagram au avut creșteri impresionante, reflectând schimbările rapide din industrie...
Raportul Kantar BrandZ dezvăluie tendințe surprinzătoare, cum ar fi declinul sectorului de lux și presiunile asupra brandurilor tradiționale de alcool. Comerțul cu amănuntul și tehnologia sunt motoarele creșterii globale...
Continuă să citești
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Descoperă surprizele din clasamentul Kantar al celor mai valoroase branduri globale.