5 to go face un pas major în extinderea sa internațională, intrând pe piața de retail din Bulgaria. Colaborarea cu Minimart promite să aducă o schimbare semnificativă în Europa de Sud-Est, mizând pe un portofoliu de produse variate care au cucerit deja consumatorii din România.
Parteneriatul cu Minimart marchează lansarea a 20 de produse 5 to go în Bulgaria, inclusiv capsule de cafea și băuturi ready-to-drink. Aceste produse sunt deja populare în România și sunt așteptate să aibă același succes și în Bulgaria, completând oferta actuală a Minimart.
CEO-ul Minimart, Dragiya N. Dragiev, subliniază că oferta 5 to go se aliniază perfect cu strategia lor de a deveni cel mai extins lanț de magazine de proximitate din regiune. 5 to go, care operează deja două cafenele în Bulgaria, plănuiește să lanseze conceptul de franciză pentru a atinge obiectivul de 150 de locații în câțiva ani.
Cu peste 600 de unități deschise, 5 to go este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est. Fondatorii Radu Savopol și Lucian Bădilă au revoluționat piața HoReCa din România cu conceptul lor de preț unic...
Citește mai departe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 5 to go se extinde în Bulgaria: ce surprize aduce pe piața de retail?.