În doar 12 ani, Lensa a reușit să atragă aproape 2,5 milioane de comenzi și să vândă peste 3,8 milioane de produse. Cu o echipă de peste 800 de profesioniști, Lensa face ca lumea să vadă mai bine, diversificând constant serviciile prin segmente ca Lensa Kids și Lensa Audiologie...

Lensa sărbătorește 12 ani de inovație și accesibilitate în îngrijirea vederii, reafirmându-și angajamentul pentru calitate. CEO-ul Daniel Crăciun subliniază importanța fiecărui an în această misiune...

Cu ocazia aniversării, Lensa lansează o campanie între 5 mai și 8 iunie, oferind reduceri de până la 90% la rame de vedere, ochelari de soare și lentile de contact, plus extra reduceri exclusiv online...

Ca brand 100% românesc, Lensa s-a extins cu 94 de magazine în România, Moldova și Bulgaria, consolidându-și prezența online pe www.lensa.ro. Descoperă cum îți poți îmbunătăți vederea și stilul de viață...


Citește mai mult