Retailerul german TEDi surprinde piața din România cu un plan de expansiune ambițios. După ce și-a extins semnificativ echipa în 2024, compania are acum peste 400 de angajați și continuă să caute noi talente.
În 2025, TEDi vizează deschiderea a 30 de noi magazine, extinzându-și astfel rețeaua de la 50 la un potențial de 250 de locații pe termen lung. Managerul Cristian Pușcoi a menționat că nu exclud nici achizițiile strategice...
Pe lângă extinderea fizică, TEDi își propune să îmbunătățească oferta de produse, menținând prețuri stabile. Compania dorește să devină mai atractivă, oferind 4.000 de articole la prețuri de 6 lei sau mai puțin...
Caracal Retail Park, deschis oficial în februarie, aduce împreună branduri precum Altex și JYSK, având un grad de ocupare de 100%. Este un pas important în planul Cometex de a avea peste 20 de parcuri de retail până în 2026...
Citește mai multe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Planul surprinzător al retailerului german TEDi: cum își extinde rapid afacerea în România cu produse la un euro.