Descoperă motivul pentru care proprietarul eMAG și Fashion Days a fost amendat! Totul a pornit de la o plângere privind o posibilă încălcare a Regulamentului (UE) 2016/679. Un client a acuzat că datele sale personale au fost prelucrate fără consimțământ, fiind vorba de adresele de e-mail asociate contului său.

Investigația a arătat că, deși operatorul a confirmat ștergerea adreselor de e-mail la cererea clientului, acesta a continuat să primească mesaje de tip feedback. Mai mult, s-a descoperit că anumiți colaboratori ai operatorului aveau acces la aceste adrese.

Operatorul nu a gestionat corespunzător cererile clientului și nu a oferit informații clare și transparente. S-a constatat încălcarea articolelor 12, 17 și 19 din regulamentul european.

Autoritățile au impus măsuri corective, printre care și obligația de a răspunde clar și transparent la cererile clienților și de a asigura conformitatea cu RGPD prin măsuri tehnice și organizatorice adecvate...


Citește mai departe