Un tânăr antreprenor român a reușit să cucerească piața bijuteriilor cu al treilea magazin Ice Concept, atingând primul său milion de euro în 2024. Investiția în noul magazin s-a ridicat la aproximativ 150.000 de euro, marcând un pas important în strategia de extindere națională.
Ice Concept, un brand 100% românesc, combină eleganța clasică cu tendințele contemporane. În mai puțin de trei ani, compania a investit 800.000 de euro și a deschis trei magazine, cu planuri de a continua expansiunea rapidă.
Fondatorul Andrei Cristea, la doar 22 de ani, a transformat pasiunea pentru bijuterii într-un business de succes, mizând pe puterea rețelelor sociale și pe o strategie modernă de marketing. Succesul său rapid este impresionant...
Aflați mai multe despre povestea acestui tânăr antreprenor și planurile sale de viitor...
Citește mai departeIn lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tânărul antreprenor român care a cucerit piața cu al treilea magazin Ice Concept și a făcut primul milion de euro în 2024.