Începând cu ianuarie 2025, Zalando face o mutare îndrăzneață, ajustând politica de returnare pe anumite piețe. Cu peste 90% dintre clienți returnând produsele în 30 de zile, gigantul modei își propune să îi convingă și pe restul de 10% să procedeze la fel. Această schimbare nu doar că accelerează disponibilitatea articolelor, dar și scade nivelul stocurilor...
În timp ce returnările rămân gratuite, Zalando testează "noi caracteristici" pentru a îmbunătăți experiența de cumpărare. Deși detaliile nu sunt încă dezvăluite, se știe că platforma explorează consilierea personală prin AI, chatbot-uri și cabine de probă virtuale...
Regulile noi se aplică în Olanda, Germania și Italia, dar nu și în Belgia. Zalando promite că, în ciuda schimbărilor, clienții vor putea încerca produsele acasă fără costuri suplimentare. Gigantul mizează pe un profit operațional de 100 de milioane de euro anual...
Cu ambiții mari, Zalando vizează extinderea pe piața europeană de modă și lifestyle, evaluată la 450 de miliarde de euro. Compania nu se oprește aici, având planuri de a se extinde și în Statele Unite, un obiectiv de lungă durată...
Citește mai departe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Schimbare majoră la Zalando: Ce trebuie să știi despre noua politică de retur.