Campania „Școala fără pauză” a încheiat al patrulea an cu rezultate impresionante. Aproape 48.000 kilograme de donații au ajuns la peste 12.000 de persoane din 80 de comunități, iar LEGO România a contribuit cu 300 kilograme de cărămizi pentru a stimula creativitatea copiilor. Această inițiativă, susținută de Băneasa Shopping City și Asociația Banca de Bine, luptă împotriva abandonului școlar prin donații esențiale.
Campania subliniază inegalitățile din sistemul educațional și importanța intervenției pentru șanse egale la educație. Donațiile de ghiozdane și alte materiale sunt doar începutul, cu scopul de a extinde sprijinul pentru cât mai mulți copii defavorizați. Daniela Matei de la Băneasa Shopping City și Violeta Bîltac de la Asociația Banca de Bine îndeamnă la acțiuni colective pentru schimbări pozitive.
Băneasa Shopping City invită publicul să contribuie la această cauză prin donații la punctele de colectare sau conturile bancare ale asociației. La finalul celei de-a patra ediții, mulțumirile merg către partenerii care au susținut campania, inclusiv EcoClean, DigiFM, Fan Courier și LEGO...
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a reușit Școala fără Pauză să încheie triumfător al patrulea an?.