Transformarea spectaculoasă a hipermarketurilor continuă în București, unde Cora devine Carrefour. Programul este zilnic, de la 08:00 la 22:00, iar spațiul de vânzare impresionant de 7,362 metri pătrați promite o experiență de cumpărături deosebită. Cu 170 de angajați, acest hipermarket susține comunitatea locală...
Cu 18 case tradiționale și 12 self checkout, clienții au libertatea de a-și scana și plăti singuri produsele. Gama de produse este variată, incluzând măcelărie, pește proaspăt, fructe și legume de sezon, produse lactate naturale și o selecție de vinuri românești exclusiviste...
Carrefour își extinde rețeaua locală cu peste 1.450 de producători români, dintre care 600 sunt ultralocali. Aproape 98% dintre produsele proaspete sunt românești, iar magazinul oferă o gamă de produse sub marcă proprie, de la accesibile la premium...
În perioada 21 noiembrie – 4 decembrie 2024, cumpărătorii pot câștiga premii atractive la Carrefour Pantelimon. Mai multe detalii și înscrierea bonurilor de cumpărături se fac pe site-ul oficial Carrefour. Carrefour devine un jucător de top în retailul românesc, cu 450 de magazine și peste 17.000 de angajați...
Citește mai departe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Transformarea surprinzătoare a hipermarketurilor: Cora devine Carrefour în București.