De la fondarea sa în 1884, Rowenta a revoluționat activitățile casnice, având ca scop excelența tehnologică. Fabrice Lamy, Director Marketing SCE Groupe SEB, subliniază importanța aniversării de 140 de ani, menționând că Rowenta a fost parte din viața a milioane de oameni, oferindu-le mai mult timp liber prin soluții inovatoare...
În acest an, Rowenta a lansat produse care reflectă dedicarea pentru inovație. X-Force Flex 13.60, fabricat în Franța, redefinește curățenia cu funcția sa 2-în-1. De asemenea, X-Clean 10 și Clean It oferă soluții eficiente pentru curățenie, iar Hair Therapist™ repară părul deteriorat, demonstrând angajamentul brandului față de excelență...
Rowenta a sărbătorit cei 140 de ani printr-un eveniment la "Muzeul de Artă Recentă", unde s-au reunit celebrități și figuri influente pentru a vedea inovațiile recente. Brandul a demonstrat și o preocupare pentru comunitate, prin campania "Miau și ham, curățenie fără tam-tam", donând 60.000 de euro pentru dresarea câinilor ghid...
Parteneriatul Rowenta cu Light into Europe continuă, având ca scop transformarea vieților persoanelor cu deficiențe de vedere și auz. Fabrice Lamy a subliniat importanța partenerilor în consolidarea brandului, menționând că Rowenta va continua să ofere soluții inovatoare care îmbunătățesc viețile oamenilor...
Citește mai departeIn lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Descoperă secretul succesului Rowenta: 140 de ani de inovație și excelență!.