Românii sunt pregătiți să cheltuie mai mult ca niciodată de Black Friday 2024, cu un buget mediu de 3.116 lei, în creștere față de anul trecut. Televizoarele, electrocasnicele mici și hainele sunt în topul preferințelor de achiziții...

Bugetele pentru Black Friday continuă să crească, iar tot mai mulți români intenționează să depășească pragul de 3.000 de lei. În 2024, 30% dintre cumpărători și-au propus să cheltuie mai mult, comparativ cu 21% în 2022...

Preferințele variază în funcție de vârstă: tinerii între 18 și 24 de ani se orientează spre haine și telefoane mobile, iar cei între 25-34 de ani preferă hainele și cosmeticele. Segmentul 35-44 de ani vizează electrocasnicele mari, iar cei între 45-55 de ani preferă televizoarele...

Interesul pentru produse cosmetice a crescut semnificativ, mai ales în rândul femeilor și persoanelor din mediul rural. Studiul Kantar, lider mondial în analize de marketing, a fost realizat pe un eșantion național reprezentativ...


Citește mai departe