Bergenbier surprinde cu o nouă campanie pentru un consum responsabil de alcool, alături de scriitorul și psihologul Petronela Rotar. În cadrul podcastului Fain & Simplu, moderat de Mihai Morar, se discută despre autocontrol și educație emoțională...
Consumul responsabil este un pilon esențial pentru Bergenbier, care și-a extins portofoliul de produse non-alcoolice la nouă sortimente. Campania #TraiesteResponsabil este vizibilă pe rețelele de social media și pe YouTube...
Bergenbier se concentrează pe oameni, mediu și consumul responsabil, subliniate pe platforma prieteniresponsabili.ro. Parte a grupului Molson Coors, Bergenbier este în topul producătorilor de bere din România...
Cu o gamă variată de produse, Bergenbier include și sortimente 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen. Molson Coors, compania mamă, oferă un portofoliu extins dincolo de bere, incluzând cocktail-uri, vin și cidru...
Citește mai departe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Descoperă strategia surprinzătoare a Bergenbier pentru un consum responsabil de alcool.