Freshful a reușit să livreze peste 70 de milioane de produse în doar trei ani, iar flota lor de mașini a parcurs o distanță echivalentă cu ocolul Pământului de 384 de ori. Printre produsele cele mai comandate se numără specialitățile internaționale, iaurtul simplu și fructele exotice...
Clienții fideli Freshful plasează aproximativ 2,5 comenzi pe lună, cu o valoare medie de 350 de lei. Cele mai multe comenzi vin din București, iar pe lângă alimente proaspete, sunt populare și produsele de îngrijire a casei și cosmeticele...
Inițiativele Freshful, precum secțiunea Save Me și rețetele inspirate de bucătari renumiți, au atras numeroși clienți. De asemenea, conceptul "Piața cu Freshful" facilitează accesul la produse locale de la mici producători...
Freshful by eMAG, primul hypermarket 100% online din România, a economisit pentru clienții săi peste 4 milioane de ore. Cu o gamă variată de produse și servicii de livrare rapide, Freshful continuă să inoveze și să atragă clienți...
Citește mai departe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum a reușit Freshful să livreze peste 70 de milioane de produse în doar trei ani? Află secretul succesului lor impresionant!.