Planurile ambițioase ale Zalando după atingerea a 50 de milioane de clienți activi în 2024 sunt gata să uimească lumea retailului. Cu o creștere impresionantă a GMV de 7,8% în al treilea trimestru, la 3,5 miliarde de euro, și venituri de 2,4 miliarde de euro, compania își depășește așteptările...
În 2024, Zalando anticipează o creștere a volumului brut al mărfurilor între 3% și 5%, iar veniturile sunt așteptate să crească cu 2% până la 5%. EBIT ajustat ar putea ajunge între 440 și 480 milioane de euro, reflectând o strategie de expansiune bine pusă la punct...
Robert Gentz, co-CEO Zalando, declară că cererea consumatorilor a crescut semnificativ, iar compania își intensifică investițiile în inițiative strategice cheie. Acestea includ creșterea loialității clienților și consolidarea rețelei logistice europene...
Fondată în Berlin în 2008, Zalando continuă să fie o destinație de top pentru modă online în Europa, cu planuri de investiții de capital de aproximativ 200 de milioane de euro în 2024...
Citește mai departe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Planurile ambițioase ale Zalando după atingerea a 50 de milioane de clienți activi în 2024: Ce urmează?.