Frații Gugurel au pus bazele unui adevărat imperiu în domeniul opticii medicale, Lunet, cu un portofoliu impresionant de peste 200 de modele de ochelari. Aceștia controlează întregul lanț valoric, de la design până la logistică, oferind o experiență premium la un preț fix.

Cu trei magazine concept deschise în doar patru ani și o investiție totală de peste 3 milioane de lei, Lunet se remarcă prin inovație și accesibilitate. Serviciul lor unic de "home-try-on" permite clienților să încerce gratuit patru modele de rame acasă, o premieră în România...

Frații au reușit să-și crească veniturile de 2,5 ori în doar trei ani, deservind peste 17.000 de clienți. Automatizarea proceselor și colaborarea cu comunitatea creativă locală au fost esențiale pentru succesul lor. În viitor, se concentrează pe extinderea strategică și analizează opțiuni de finanțare...

Lunet își propune să consolideze prezența pe piața românească prin deschiderea de noi magazine concept și să capitalizeze tendințele de creștere din industrie. Cu o ofertă variată și prețuri accesibile, frații Gugurel sunt pregătiți să detoneze competiția...


Citește mai departe