SanoVita a înregistrat o creștere de 10% a vânzărilor pe segmentele cereale, superalimente și băuturi din plante. Compania urmărește să își consolideze poziția pe piață cu noi produse în gamele granola și musli...
Compania se află în plin proces de înlocuire a ambalajelor în acord cu tendințele de consum. Din 2022, SanoVita a investit peste 10 mil. RON în echipamente de producție și sustenabilitate energetică...
„În ultimul an am lucrat intens la reașezarea brandului în acord cu filosofia SanoVita și cu așteptările consumatorilor”, a declarat Anca Pașca, CEO SanoVita...
În 2023, SanoVita a înregistrat o cifră de afaceri de 83 mil. RON și și-a îmbunătățit eficiența operațională, pe fondul investițiilor implementate...
Continuă să citești
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului SanoVita lansează produse surpriză în gama granola și musli – Află ce urmează!.