Experiența de shopping va fi completată de o zonă de food & leisure, cu peste 30 de restaurante și cafenele, majoritatea având terase orientate către râul Someș. De asemenea, conceptul de divertisment va fi unul inovator pentru piața locală, integrând tehnologii cinematografice de ultimă generație și un cinematograf open-air, o premieră pentru Transilvania...
Mall-ul va deveni un punct de atracție major în Cluj-Napoca, oferind o gamă largă de opțiuni pentru shopping și divertisment, adresându-se atât clienților locali, cât și vizitatorilor internaționali. RIVUS va seta un nou standard pentru centrele comerciale din România, cu un design modern, orientat spre sustenabilitate și integrarea elementelor naturale...
În plus, proiectul va include un nou parc de 52.000 mp, cu o grădină japoneză pe acoperiș, și va valorifica două clădiri industriale reconvertite în spații culturale și de birouri. Printre noutățile pentru piața locală se numără un centru de arte performative și o sală de spectacole...
Cu o suprafață de birouri de 15.000 mp, RIVUS urmărește atragerea unor companii multinaționale, consolidând astfel piața office din Cluj-Napoca. Proiectul include și o serie de investiții în infrastructură, cum ar fi realizarea unui pod rutier și două poduri pietonale peste Someș...
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Transformare spectaculoasă: Clujul devine metropolă cu cel mai mare spațiu de retail și timp liber.