România a înregistrat un avans spectaculos în retail, cu proiecte finalizate de 78.100 mp în al doilea trimestru, depășind cu mult primul trimestru și aceeași perioadă din 2023...
Printre realizările notabile se numără Arges Mall din Pitești și a doua fază a Fashion House Pallady din București. De asemenea, Aurora Retail Park din Giurgiu și OK Shopping Center din Bistrița au adăugat 21.000 mp...
Stocul de spații moderne de retail din România a ajuns la 4,54 milioane mp, cu 55% reprezentând centre comerciale de tip mall. Dezvoltarea continuă cu proiecte totalizând 155.000 mp în construcție...
România rămâne o destinație cheie pentru retaileri în Europa Centrală și de Est, fiind al doilea cel mai mare beneficiar de noi investiții după Polonia...
Continuă să citești
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului România devine noul magnet al investițiilor în retail: depășită doar de Polonia.