Uber a pus capăt acestei practici, a precizat DPA, conform Agerpres.ro. "Această decizie eronată, precum şi amenda extraordinară, sunt complet nejustificate. Procesul de transfer transfrontalier al datelor al Uber a respectat perioada de trei ani prevăzută în regulamentul GDPR. Vom face recurs şi rămânem încrezători că bunul simţ va câştiga", a subliniat purtătorul de cuvânt de la Uber, Caspar Nixon.
"Uber a transferat datele personale ale şoferilor europeni către SUA şi a eşuat în a proteja în mod adecvat aceste date. Aceasta constituie o încălcare gravă a General Data Protection Regulation (GDPR)", a precizat DPA. Autoritatea a precizat că investigaţia sa a fost declanşată de o plângere venită de la şoferii francezi...
Separat, Autoritatea de Reglementare a Protecţiei Datelor Personale din Franţa (CNIL) a dat publicităţii un comunicat separat în care informează că a cooperat cu organismul similar din Ţările de Jos, unde se află sediul european al Uber...
Uber activează pe piaţa din România din februarie 2015. România este a doua piaţă ca mărime în regiunea central şi est europeană, după Polonia, şi a cincea din Uniunea Europeană...
Citește mai departe
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Află ce nereguli au dus la o amendă uriașă de 290 de milioane de euro pentru Uber.