Dificultățile externe au devenit o constantă: inflație ridicată, putere de cumpărare scăzută și accize în creștere. Cu toate acestea, ne-am concentrat pe ceea ce putem controla și am închis 2023 cu o performanță financiară solidă. Avem o cifră de afaceri în creștere cu aproape 14%, ajungând la 907 milioane de lei...

Există două motoare ce au contribuit la performanța memorabilă din 2023: portofoliul de produse și disciplina operațională. Lansările de branduri noi și extinderea gamei de produse, alături de o gestionare eficientă a costurilor, au fost esențiale...

Anul 2024 este marcat de tensiuni geopolitice și schimbări climatice. Cu toate acestea, suntem pregătiți pentru un mediu de afaceri volatil. Lansarea noului brand Caraiman a primit feedback pozitiv, iar noi rămânem optimiști...

Momentul pandemiei a fost una dintre cele mai dificile perioade. Canalul HoReCa a fost închis, iar siguranța la locul de muncă a fost o provocare. Cu toate acestea, am trecut peste toate cu ajutorul unei echipe unite și planificării financiare eficiente...


Continuarea articolului