Bergenbier a înregistrat o creștere impresionantă a cifrei de afaceri în ultimii trei ani, cu o medie de peste 10% anual. În 2023, compania a consolidat parteneriatul cu Echipa Națională de Fotbal a României și a diversificat portofoliul de branduri, reducând în același timp emisiile de carbon...

Directorul General, Mihai Voicu, a subliniat că Bergenbier a menținut calitatea produselor în ciuda provocărilor economice. Compania a continuat să investească în sustenabilitate, reducând amprenta de carbon a fabricii din Ploiești...

Alexandru Nomicos, Director Financiar, a declarat că inflația și creșterea accizei au fost provocări majore în 2023. Cu toate acestea, compania își propune să atingă țintele financiare și în 2024, bazându-se pe reziliență și spirit de echipă...

Planurile pentru 2024 includ extinderea în segmentele core și premium, cu lansări importante precum brandul Caraiman. Bergenbier, parte a grupului Molson Coors, rămâne unul dintre liderii pieței berii din România...

Citește mai mult